zondag 25 mei 2014

hallo lieve volgers,

Deze keer een mannenkaartje en niet met een Magnolia-afbeelding. heb een keertje voor een afbeelding van de schattige egeltjes van Penny Black gekozen.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de wedstrijd van het freubelstraatje mei-juni op clubs
(  http://scrap-freubelen.clubs.nl  ) en voor de challenge van ANMA creatief#32 knopen
(  http://webshop-anmacreatief-blogspot.nl  ) en challenge#16 mannenkaart van the dutch stamp chickies ( http://thedutchstampchickies.blogspot.nl ). Het thema vissen is niet zo moeilijk te verzinnen, aangezien Kees een fanatiek visser is ( naast zijn autoliefde hihihi..... ).





Gebruikte materialen : afbeelding Penny Black, papier Kaisercraft lone ranger shotgun / lone ranger stary night, distress markers, borduurgaren, Tim Holtz bigz die klok, knopen, touw, label is van een priskaartje van een spijkerbroek, charm, glossy accent op de egeltjes en visjes, tekst enjoy digi via computer, tekst fishing time gemaakt op de Dymo Lettretag



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, deze stempels blijven ook zo super cute!!! Leuk gedaan met de knopen en ik ben helemaal dol op het bedeltje wat je erbij hebt gevonden, HIHI Dat is echt mijn tik.... Super!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mannenkaart. Leuk de egeltjes die aan het vissen zijn :))
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Wat een mooie mannenkaart. Bedankt voor het meedoen bij DSCC.

    Liefs van Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Madelon ik heb je kaartje al uitgebreid bewonderd op het Dutch stamp Chikies blog! van harte Gefeliciteerd met je top 3 plek! Ik zie dat je nog niet zo heel lang in blogland bezig bent, je maak prachtige kaarten! Ik ga je volgen hoor!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken en dat je een reactie wilt achterlaten. Dank je wel hiervoor. Ik vind het nl heel leuk om te weten wat jullie van mijn creaties vinden. groetjes Madelon