zondag 19 januari 2014

Hallo lieve volgers,

Mijn eerste kaartje op m'n blog van het nieuwe jaar......werd ook wel weer eens tijd he hihihi.... Ik heb deze keer eens wat anders gedaan : geen Magnolia, maar een vintage afbeelding. Is ook wel eens een keer leuk om te doen, je hebt meteen een heel andere uitstraling met zo'n plaatje. Ik heb hem gemaakt voor challenge#28 Bingo op het blog van AnMacreatief ( http://webshop-anmacreatief-blogspot.nl ).
Hier is de Bingokaart, het si de bedoeling dat je 3 vakjes op rij in je kaart verwerkt...


Ik heb de volgende vakjes verwerkt : vlinders-parels-bruin / lint- bruin- bloemen / blauw- parels - lint. En dit is de kaart geworden....




Gebruikte materialen : papier van Papermania - Madame Payrauds, afbeelding via computer, Silhouette voor het frame om de afbeelding en de filmstrip onder de tekst, de tekst is gemaakt op de Dymo labelwriter, tule, borduurgaren, vintage seam bindinglint, papieren roosjes, plakparels, distress inkt tye dye, blauw inkt van cats eye, houten vlinders en fotocameraatjes.



2 opmerkingen:

  1. wat een schatje, ziet er toppie uit hoor, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, in een woord PRACHTIG. Dit is echt helemaal mijn smaak. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken en dat je een reactie wilt achterlaten. Dank je wel hiervoor. Ik vind het nl heel leuk om te weten wat jullie van mijn creaties vinden. groetjes Madelon