maandag 11 november 2013

Hallo lieve volgers,

Heb weer heerlijk zitten hobby-en gisteren, was het ook echt weer voor . Deze keer heb ik 3 uitdagingen gecombineerd nl : voor het freubelstraatje ( de sketch van November ), DSCC #3 ( recept 1 ) en die van TFMCC ( schudkaartje ).
Aangezien ik  dit jaar de kerstsfeer even laat voor wat hij is,  is het toch een kerst/winter kaartje geworden.



 
Gebruikte materialen : ingekleurd met Aquamarkers, Stickles (diamond ) op de rand en de bol op de muts en op de sneeuwvlokjes, sneeuwpen van Decoart voor de sneeuw,het paier is van Kaiserkraft- Prairie Lane collection ( Woodshire, Elm point, Sunny grove), cardstock zandkleur en blauw, distress inkt ( Tea Die ), parelsnoer, nepsneeuw, blister, kant, lint, meeldraden, borduurgaren, papieren roosjes, mal van Olba voor de tak, Silhouette voor het frame en de kerstrozen, tekst gemaakt met de Dyno labelwriter.

Doet mee met :
het freubelstraatje sketch november http://scrap-freubelen.clubs.nl/
DSCC challenge#3 recept 1 ; frame / kant / bloemen http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/
TFMCC challenge#34 schudkaartje http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw een plaatje bedankt voor je deelname bij DSCC

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken en dat je een reactie wilt achterlaten. Dank je wel hiervoor. Ik vind het nl heel leuk om te weten wat jullie van mijn creaties vinden. groetjes Madelon