zondag 20 oktober 2013

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik heb geblogd, maar ik heb niet helemaal stil gezeten hoor. Deze keer heb ik een cadeautje / kaart gemaakt voor onze oude buurtjes die binnenkort 40 jaar getrouwd zijn. Ze geven een etentje en om gewoon geld in een envelop te stoppen is nou ook niet zo leuk dus ben ik gaan knutselen. Ik heb twee "melk"pakjes gemaakt uit de laatste cards en scrap en heb daat deze kaart omheen gemaakt. In de pakjes heb ik snoepjes gestopt en het label wat erachter zit heb ik zo gemaakt dat daar geld in kan. Mooi inpakken met transparante folie en voila......een persoonlijk cadeautje.



Ik heb Tilda weer ingekleurd met Aquamarkers en de ballon heb ik ingekleurd met Twinkle H2O kleur apple Blossom. Het papier is van GCD ( eye candy ), een bladzijde uit een oud boek, kraftpapier van Boekenvoordeel. Verder heb ik gebruikt : parellint van Xenos, houten vlinders van Xenos, plakparels van Action, touw, papieren roosjes, kreuklint, kant, satijn lint, rozenlint, eyelets, charm, verbandgaar, Distress inkt ( Tie Die ) van Tim Holtz,  pons van Martha Steward en de tekst heb ik gemaakt met de Dymo Labelwriter.

1 opmerking:

Hallo, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken en dat je een reactie wilt achterlaten. Dank je wel hiervoor. Ik vind het nl heel leuk om te weten wat jullie van mijn creaties vinden. groetjes Madelon